1993 után tér vissza a Lotus név a Forma-1-be, a malajziai hátterű istállót neves szponzor is támogatja majd a 2010-es idényben. Együttműködési megállapodást írt alá a csapat a világ vezető hírcsatornájával, a CNN-nel, az adó logója egész szezonban látható lesz az autókon.

“Büszkék vagyunk, hogy a CNN-t is üdvözölhetjük a Lotus családban” – nyilatkozta Tony Fernandes csapatfőnök. “Ez annak a pozitív fogadtatásnak a jele, amit az üzleti piacon elértünk, egy tekintélyes, naponta milliókhoz szóló, megbízható partnert szereztünk.”

“Az egész csapat és személy szerint én is alig várom a CNN-nel a következő hónapokban és években folytatott közös munkát, amelynek sok izgalmas, látható eredménye lesz.” A megállapodást a CNN kereskedelmi ügyeiért felelős cége, a Partner Solutions Group intézte, a társaságot a CNN nemzetközi hirdetési részlegének alelnöke, Rani Raad vezeti.