Az új szabályoknak megfelelő, széles első, és keskeny, magas hátsó szárnyat hordó 2009-es F1-esek külsejéről finoman szólva is megoszlanak a vélemények. A Vezess közelmúltban lezajlott szavazásán a majd tízezer voksoló mindössze 17 százaléka mondta, hogy tetszik neki az új formavilág, és a 46 százaléknyi beletörődő, “úgyis megszokjuk” szavazat mellett a válaszadók 37 százaléka egyenesen rondának látta őket.

Az osztrák legenda, Niki Lauda is az utolsó csoportba tartozna, ha olvasna minket, a háromszoros bajnokot egészen kiábrándítja az új autók formája.

Régen is voltak fura darabok

Régen is voltak fura darabok

Régen is voltak fura darabok


“Az ormótlan első rész miatt úgy néznek ki, mint a kombájnok, főleg a Renault. Az egyetlen, amelyik nagyjából versenyautónak néz ki, az a McLaren” – mondta Lauda a német Kickernek.

Bár Lauda nagyjából elkerülte a csúnya autókat F1-es pályafutása alatt, azért maga is vezetett egy-két rondaságot, gondoljunk csak az 1974-75-ben használt Ferrari 312T elképesztő légbeömlőjére és tálcaszerű hátsó szárnyára.