Magny Cours-t ismételnék

Magny Cours-t ismételnék

Bár a legutóbbi futamon épp csak sikerült a pontszerzés, a hétvégén következő Német Nagydíjtól sokat várnak a Toyotánál.

“Hockenheim nagyon sokat változott azóta, amióta először versenyeztem ott, akkor még minden a sebességről szólt. Személy szerint én jobban szerettem a régi, hosszú pályát, a hihetetlenül gyors  egyenesekkel az erdőben, de az új verzió is izgalmas, és előzési lehetőségek is vannak. Biztató volt a múlt heti teszt, és nagyon hasznos is, hiszen két éve nem versenyeztünk Hockenheimben. Előrelépést értünk el az aerodinamikai csomaggal, reméljük, fekszik majd az autónak a pálya. Az elmúlt három futamon mindannyiszor pontszerző voltam, versenyképesek vagyunk, ezért most is az lesz a célom, hogy az első hat között vadásszak a pontokra” – mondta Jarno Trulli a hétvégi verseny előtt.  

Csapattársa, Timo Glock különösen várja a hockenheimi versenyt, számára ugyanis a hazai futam következik.

“Hockenheim az egyik kedvenc pályám. Alig 45 percnyire van a szülőhelyemtől, számomra ez hazai verseny. Sok barátom és a családtagjaim is ott lesznek, így különleges futam lesz ez számomra, remélem, hogy sikeres leszek. Általában jól megyek Hockenheimben, győztem is már néhányszor.”

A csapat vezető mérnöke, Pascal Vasselon szerint a hockenheimi pálya nagyon hasonlít Magny Cours-hoz, ezért ahogy ott, a német helyszínen is jó eredményre számítanak.

“Az új Hockenheim sokkal átlagosabb a karakterisztikát illetően, mint a régi verzió. A fékerő és a leszorítóerő is közepes itt. Egyedül a magas hőmérséklet rendhagyó egy kicsit, ez a gumikat megviselheti. Inkább a Magny Cours-i, mint a silverstone-i teljesítményhez hasonlót várunk. Megint a mezőny elejében lehetünk. Igazából Magny Cours és Hockenheim nagyon hasonló az autó beállításának szempontjából, úgyhogy jó eredményre számítunk” – magyarázta a francia szakember.

A csapat a múlt heti teszten a Red Bull találmányát, a cápauszony-szárnyat is kipróbálta a német pályán, de végül úgy döntöttek, hogy ezt a hétvégén még nem vetik be.