Az építkezés következik
Az építkezés következik

Alonsóék nem csalnak

Alonsóék nem csalnak

Az építkezés következik
Milliárdokért szerződött
Fisichella, Alonso - jobb lett volna újra együtt?
Kovalainen túl sikeres volt
Piquet vajon veszélyes lesz?
Kire hallgat a világbajnok?
Visszatértek a spanyol és az asztúriai színek
Alonso egyelőre a tavalyi autóval köröz
Hazatért
Az első méterek a régi-új csapatnál
Alonsóék nem csalnak 110
A Top Gunba is jó lenne...
A hollandok jobb eredményt várnak
Briatore kézben tartja a versenyzőket
Örüljön, hogy Alonso mellé kerülhetett
Együtt mennek el a Renault-tól
Hiába a világbajnok?
Erősebb, boldogabb a Renault-nál
Alonsóék nem csalnak 118
Alonsóék nem csalnak 119
Hivatalosan is bemutatták
Vajon mire lesz elég?
Alonsóék nem csalnak 122
Alonsóék nem csalnak 123
Piquet, Briatore és Alonso
A háttérben a tesztpilóták: Di Grassi és Grosjean
Marad a papagájfestés
Alonsóék nem csalnak 127
Alonsónak még nem elég jó az autó
Grosjean és di Grassi
Piquet nem kérdőjelezi meg Alonso pozícióját
Piquet nem veszélyes
Lauda Hamiltont sokkal többre tartja
Csak egy évig marad?
Ausztráliában jön a "W"
Nem bajnok, nem rocksztár, nem egy multi feje, de repülője neki is van
Alonso győzhet is 2008-ban
Tavaly második volt Melbourne-ben, idén ez valószínűtlen
Ma nem jött össze
Úgy jár majd, mint Kovalainen?
Gyenge kezdet
Ez a grimasz Dennisnek jár
Jó kezdet után jöhet a folytatás
Alonsót csúnyán kiosztották
Ha nem jön a javulás, akkor...
Alonsóék nem csalnak 145
Búcsút is inthet a csapatnak
Alonsóék nem csalnak 147
Még nincs miről beszélni
Alonsóék nem csalnak 149
A boldog család
Alonsóék nem csalnak 151
A pályán kívül is kemény munka folyik
Nem mindegy, mit esznek
A McLarennél cserbenhagyták Alonsót
Symonds azért bizakodik
Bahreinben a pontszerzés is csak ábránd maradt
Mateschitznek majdnem összejött
A Renault-kaland is csak egy évig tart?
Kubica itt is vezethetne
Erről jól lemaradtak
Nem mertek fejleszteni
A McLaren vesztes, bezzeg a Renault...
Elégedettségnek nyoma sincs
Briatore ragaszkodik hozzá
Újra megpróbálják
A középmezőnyben ragadtak
Vajon mire lesz képes Alonso otthon?
Briatore nagyban gondolkodik
Nem vár sokat
Alonsóék nem csalnak 170
Nekilendültek
Symonds egy százalékot emleget
Csak a név nem lesz elég, pontok is kellenek
Alonso bizakodik
Szinte hasonlítanak...
Még körbement vele
Räikkönen helyére ülhet
A vezér meggondolta magát
Nem mennek sehova
Ő nincs versenyben, de szerinte Hamilton sem nyer
Éljenek a mának, vagy a jövőre készüljenek?
Mindenkinek kötelező lesz
Barcelona óta javul a helyzet
A Kanadai Nagydíj nem az ő versenye lesz
Ha megbirkózik az első kanyarral, jó versenye lehet
Leépítés következik
Sokára lesz ilyen lehetőség megint
Minden szabályos
Két futam után dönteni kell
Briatoréék
Havi 3000 euróért kísérgeti Alonsót
A Ferrarinál vagy a BMW-nél folytatja?
Nem Hamiltonon múlott a tavalyi siker...
Hiányzik a tempó
Egyetlen pontot hozott a hazai verseny
Reménysugár az alagút végén
Fotó megosztása:

Minden szabályos

Minden szabályos

Tavaly, a kettő közül a kisebbik kémügyben a Renault volt a gyanús csapat, ugyanis egyik alkalmazottjuk, a korábbi McLaren-mérnök, Phil Mackereth néhány műszaki rajzott vitt át hozzájuk előző csapatától. Az FIA vizsgálata során kiderült, hogy a csapat szerette volna ki is próbálni a birtokukba jutott adatokat, de azok olyan hiányosak voltak, hogy a próbálkozást nem koronázta siker – büntetést sem kaptak.

Ennek ellenére a 2008-as idény elején elhalasztották a 2006-ban betiltott ellensúlyos lengéscsillapító bevetését, hogy a gyanú árnyékát is elkerüljék – a mclarenes adatok is elsősorban a “J-damper” nevű lengéscsillapítóról és a felfüggesztésről szóltak -, és az újításokat csak a Spanyol Nagydíjon vitték pályára. A Renault-nál természetesen cáfolják, hogy szabálytalan alkatrészük lenne:

“Én nem is tudom. Mi az a J-damper? Ha meg tudja nekem mondani, hogy pontosan mi az, akkor én is meg tudom mondani, hogy nekünk van-e ilyenünk. De ez nem egy műszaki szakkifejezés. Csak azt tudom mondani, hogy az autónk minden részét ellenőrizte az FIA” –  mondta a csapat műszaki vezetője, Pat Symonds egy újságíró kérdésére Montrealban.

Symonds elmondta, hogy az ellensúlyos lengéscsillapítójuk 2006-os betiltása óta minden újítást előre ellenőriztetnek az FIA-val, hogy semmiképp se kerülhessen az autóra szabálytalan alkatrész.

“Az igaz, hogy új lengéscsillapító volt az autón Barcelonában, de alaposan megvizsgáltattuk az FIA-val, hogy az alkatrészek megfelelnek-e a technikai vagy sportszabályoknak, sőt a helyi törvényeknek is.”