Vezess
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Visszatér a Lexus, amire mindenki vágyott
Kovács Miklós
Annyira imádták, hogy ünnepi temetést rendeztek a családi Suzukinak
Erdős Norbert
Miért lassul le a forgalom, ha esik az eső? Itt a válasz!
Kováts Olivér
Hamilton imádkozik, hogy jövőre ne legyen rosszabb
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Címoldal
RS
#RS
Szörényi András
Asszonyterepjáró, 310 lóerővel
Odalett a Q3 ártatlansága: a gyári sportrészleg öthengeres, szteroidon hizlalt sportmodell csinált belőle. Az RS Q3-at az Alpokban vezettük.
Kovács Miklós
Vezettük minden idők leggyorsabb Škodáját
Különleges képességei ellenére a Volkswagen Golf GTI teljesítményét hozó Octavia RS nem kapott kövér felárat, 7,8 milliós alapárával ez lehet az erős...
Lőrincz Károly
Jön a 300 lóerős Audi Q3
Alig néhány hete indult be a szabadidő-autó gyártása a SEAT martorelli gyárában, máris a modellpaletta bővítéséről érkezett hír. Készülőben a a Q3 RS...
Szörényi András
Fabia RS: leáldozott a dízelmotornak
Bődületesen erős, nagyon nehéz és legalább ilyen zajos is volt a Fabia RS első generációjának dízelmotorja. Az 1,9 TDI-t 1,4 TSI-re cserélte a Skoda...
Szörényi András
Ibiza Cupra: 180 lóerő egy kisautóban
Ritkuló sörözések, a derék köré lerakodó szalonnaöv: ezek a családalapítás biztos jelei. Amikor már szó sem lehet egy középmotoros Toyota MR-2-ről,...
Horváth Zsolt
Két sportmodell a Ford Focusból
Hamarosan a jelenleginél is erősebb, sportosabb változat kerülhet piacra a Ford Focus RS-ből, miközben már a sportmodell következő generációját...
Horváth Zsolt
Ford Focus 400 lóerővel
Kétfokozatú teljesítménynövelést kínál a Ford Focus RS-hez a német Mcchip. A komolyabb módosítások után több mint 400 lóerő vár bevetésre...
Hamar Balázs
Clio RS: Rózsa Gyurinak való
A Clio Renault Sport az izompacsirták közül is kitűnik, úgy kanyarodik, hogy szinte beleszédülünk. Kivittük pályára is, és ültettünk bele egy igazi...
Szörényi András
Megér egy Skoda kilencmilliót?
Amikor nem hajszoljuk, az RS is pont olyan Octavia, mint a gyengébbek, egész estét betöltő csomagtérrel és jó sok hellyel. Ha elszabadul a 200 lóerő,...
Szörényi András
Büntetlenül 280-nal magyar sportautóban
340 lóerős sportautók várnak ránk a kölni reptér parkolójában. Nincs, aki a kezünkre csapjon, így a TT RS roadstert kipróbáltuk limitmentes német...
Előző
1
2
3
4
5
Következő