Vezess
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Vezess
Mikuláscsomagokkal árasztottak el egy szegény matizost Budapesten
Fehér Patrik
Tanulatlannak nevezett egy politikust a McLaren-vezér
Kováts Olivér
Pimasz ajándékot kapott karácsonyra az „öreg” Alonso
Vezess
Elképesztő emlékeztetőt ragasztott a kormányára egy hazai autós
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Címoldal
EcoBoost
#EcoBoost
Vezess.hu
Bőröndben utazott az év motorja
Úgy tűnik, a Ford díjnyertes motorja nemcsak az autókban lesz gazdaságos. Az idei év sztármotorját költséghatékonyan, egyszerűen bőröndbe csomagolva...
Horváth Zsolt
Sebességrekord 125 lóerős Forddal
Egy tucat sebességi rekordot állított fel a Ford 1 literes motorral szerelt Focusával. A pilóták között volt a márka ralipilótája, Jari-Matti Latvala...
Horváth Zsolt
Hisz a kis motorban a Ford
Három év múlva a Ford benzinüzemű európai modelljeinek közel 60 százalékát turbómotor hajtja majd. Háromszor annyi, autóba kerül turbós erőforrás,...
Szörényi András
Nem lett drágább a takarékosabb Focus
Hazánkban is kapható a Ford Focus a legújabb fejlesztésű benzines turbómotorral. A háromhengeres motornak nincs felára a leváltandó négyhengeresekhez...
Gajdán Miklós
Exkluzív: 3 hengerrel vezettük a takarékos Focust
Valóban piacra dob a Ford egy egyliteres, háromhengeres, turbófeltöltős benzinmotort, elsőként a Focusban. Ez mindjárt felveti a kérdést, mit kezdhet...
Horváth Zsolt
Készül a legtakarékosabb benzines Ford
Németországban megkezdődött az 1,0 literes EcoBoost turbó benzinmotorral szerelt Ford Focus gyártása, amely a Ford eddigi leggazdaságosabb...
Horváth Zsolt
Érkezik a háromhengeres Ford Focus
Kezdődik a Ford új 1,0 literes motorjának gyártása. A Focusban 5 liternél is kevesebbet fogyaszt a 100 lóerős variáns.
Lőrincz Károly
Minden megbocsátva!
Ugyan kicsit kiábrándító, hogy már 182 lóerő szükséges egy kompakt autóba ahhoz, hogy azt mondhassuk, normálisan megy, de a Focusban legalább érezni,...
Szörényi András
Első teszt: mit tud az új Ford Focus?
Valaki eszeveszett tempóban kanyarog velem szemben az erdei úton. Fehér kombi, negyvenes sofőr, a céges matricákból látni, hogy területi képviselő...
Szörényi András
Ahol 170 a benzin, ott 365 lóerős a családi autó
Két generációt élt meg a Ford észak-amerikai egyterűje, a terebélyes Windstar. Kifutása óta a Ford egy husadék egyterű helyett inkább a kocka SUV-val...
Előző
1
…
3
4
5
Következő