Vezess
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Svékus Gergő
Visszatér a Lexus, amire mindenki vágyott
Kovács Miklós
Annyira imádták, hogy ünnepi temetést rendeztek a családi Suzukinak
Erdős Norbert
Miért lassul le a forgalom, ha esik az eső? Itt a válasz!
Kováts Olivér
Hamilton imádkozik, hogy jövőre ne legyen rosszabb
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Chery
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Leapmotor
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 Abu-dzabi Nagydíj
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
569.0 Ft
D:
579.0 Ft
Címoldal
1
#1
Horváth Zsolt
A Volkswagené a legjobb motor
Sorozatban második éve a Volkswagen kettős feltöltésű, 1,4-es motorja nyerte el az Év Motorja választás fődíját. A legjobb új motor a Fiat 1,4-ese, a...
Hamar Balázs
R-line: gyorsnak látszó Golf
Az R-line motorikusan nem a csúcsmodell, de minden másban közel áll hozzá. Ez egy szép, jól felszerelt Golf, amely pont annyira sportos, hogy még...
Hamar Balázs
Egy pizza áráért a Balatonra
Még soha egyetlen autóval sem sikerült a gyári fogyasztási értéket reprodukálnom. Eddig. A Golf 1.4 TSI motorja tudott a katalógusadat alatt enni....
Hamar Balázs
Tartós teszt: VW Golf VI 1.4 TSI
Nem kellett két hetet várni, hogy ráébredjünk: az 1,4 TSI Golfnál nem is választhattunk volna jobban. Két hónapig nyúzzuk az új hatos Golfot ezzel a...
Nagy Dénes
Mit tud a Citroën BMW-motorral?
Ugyan csak pár apróságban, de végre megújult a 2004 novemberében bemutatott Citroën C4. Ezen felül remek új motort is kapott. 1,6-os korábban is...
Nagy Dénes
SEAT Leon ECO - Újabb Messiás
A Földet megmenteni szép dolog. Ha ehhez a legrövidebb út a széndioxid-kibocsátás visszaszorítása, akkor hajrá, jöjjenek az egyszerű átalakítással...
Szörényi András
Új Golf: A régi maradt
Nem sokkal azelőtt jelent meg a Golf, hogy a Volkswagen belerokkant volna a sikeres, de idővel vészesen elavuló Bogár ápolásába. Azóta minden...
Szörényi András
Skoda Octavia: Új, de nem más
Bár az emberek a Fabiát kicsivel jobban ismerik, a Skoda legfontosabb autója az Octavia. Hat országban gyártják, igazán jól fogy és négyévnyi...
Szörényi András
Új Golf: kevesebbe kerül, hamarabb jön
Néhány hónappal előrébb hozta a Porsche Hungaria a Golf VI hazai bevezetését. Több érdekes motorváltozat kevesebbe kerül az eddiginél, köztük az 1,4...
Nagy Dénes
Seat Leon TSI: Jó autó, jó motor
Már réges-régen kiábrándultam az összes alacsony köbcentis benzinmotorból. Sokat fogyasztanak, nem mennek. 1,8-as alatt utálatos mind. Erre jön ez az...
Előző
1
2
3
4
Következő