



Ez azonnal javulást hoz a gyorsulásban: az alapmodell 4,3 másodperces és a Competition csomagos kivitel 4,2 másodperces idejénél egyaránt jóval gyorsabb a CS: 3,9 másodperc alatt szökken 100 km/órára.
Mivel a limitált kiadás alapáron adja az M Driver csomagot, a végsebesség eléri a 280 km/órát.
A váltó a hétfokozatú M duplakuplungos egység, a futómű többé-kevésbé megegyezik a Competition csomagban kínált rendszerrel: kovácsolt alumíniumból készültek a lengőkarok és a kerékagyak, adaptív M csillapítás, aktív M differenciálzár, semi-slick Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsok (vagy választás szerint normál utcai Michelin-ek) járnak a vásárlónak.
Az aerodinamikai kiegészítők festetlen karbon kompozit idomok, de a motorházfedél és a csomagtartó fedele is szénszálas műanyagból készült.
Az utastérben kéttónusú bőrrel és Alcantarával burkoltak mindent, különösen látványos az ülések kárpitozása és az utas előtti műszerfalpanel típusjelzés-perforálása.
A BMW M3 CS-ből kb. 1200 darab készül, a gyártás március óta zajlik.





