



A 2018 januárjától megrendelhető, márciustól gyártásba kerülő modellt nem lesz nehéz felismerni a csomagtérfedél peremére biggyesztett, újonnan tervezett légterelőről, amelyet ugyanúgy szénszálas műanyagból készítettek, mint az első splittert, a hátsó diffúzort, valamint a tetőlemezt és a motorházfedelet.
Utóbbi alatt rejlik a lényeg: az erőforrás és a futómű. Előbbi a Competition csomagos tuningverziónál is erősebb, kerek 460 lóerős; százra 3,9 mp alatt gyorsul az autó, végsebessége 280 km/óra. Új a kipufogórendszer, és a belőle áradó szimfónia is.
Az M3 CS nem csak a sebességkorlátozást feloldó M Driver csomagot kapja meg alapáron, hanem a külön olajhűtővel felszerelt, hétfokozatú duplakuplungos sebességváltót is.
A futómű alapját az M3 konstrukciói adják, alapáron Adaptív M felfüggesztéssel és Aktív M differenciálművel, valamint állítható kormánykarakterisztikával megspékelve.
Egyediek a 20 colos felnik, rájuk fél-slick Michelin Pilot Sport Cup 2 sportabroncsokat szerelnek, de kapható hozzá kiegyensúlyozottabb Michelin Sport utcai abroncs is.
Az utastérben kétszínű bőr és Alcantara vár, egyedi dekorációkkal, a műszerfalon elhelyezett CS felirattal.





