A VW még áprilisban mutatta be az elektromos meghajtású I.D. Crozz terepkupét: dupla villanymotor 300 LE fölötti összteljesítménnyel, lézerszkennerekkel támogatott autonóm funkciók, 500 kilométeres hatótávolság és deklarált szándék, hogy 2025-re sorozatgyártásig fejlesszék az autót, de legalábbis valamit, ami az általa is használt MEB elektromos padlólemezre épül.
Most ősszel ez az autó tér vissza továbbfejlesztett kivitelben: orr- és farkialakítása már egy szériaérett verziót előlegez meg, tetőlemeze fényes fekete, motorházfedele széles, kerékívei öblösek.
Az utastér is modern szabadidőjármű-hangulatot ölt; a padlóba rejtett lítium-ion akkucsomagoknak köszönhetően akadálymentes tér várja az utasokat, négy különálló, teljes mértékben állítható üléssel.
További részletek a Frankfurti Autószalon keddi nyitása után várhatók.
