188 lóerős, 240 Nm nyomatékú 1,6 literes, közvetlen benzinbefecskendezéses turbómotor: jól hangzik egy alsó-középkategóriás ferdehátú, még jobban egy városi kisautó sportmotorjaként, de első hangzásra sovány lehet egy 4,6 méteres szedán dinamikus mozgatásához.




Csakhogy a Nissan Sentra amilyen csúnya, olyan könnyű: menetkész tömege nem éri el az 1,3 tonnát, így ha a Nismo család többi, európai tagjával nem is veszi fel a versenyt nyers agresszió dolgában, a frissen bemutatott sportlimuzin tempós autópálya-sprintekre legalábbis feltétlenül alkalmasnak ígérkezik.
Sajnos a gyártót jelenleg jobban izgatja, hogy heteken belül kijön a Star Wars saga újabb epizódja, a Zsivány Egyes, hiszen a Nissan Rogue-ból különkiadást építettek a filmhez.
Így csak annyit árultak el, hogy módosított áttételezésű, hatfokozatú kéziváltóval vagy szintén újrahangolt Xtronic fokozatmentes automatával lehet majd januártól megvásárolni az autót, de hogy mennyivel megy, hogyan gyorsul, vagy a motoron és az optikai kiegészítőkön kívül milyen extra tartalmat kínál, arra nem derült fény.
Végső soron mindegy, hiszen a modell európai forgalmazása a legkevésbé sem valószínű.



