A Citroën C6 méltatlanul kevés figyelmet kapott életében, képességeit nem értékelte elég nagyra a piac, így fájdalmunkra nem hibáztatható a cég, hogy a modell kifutása után nem erőlteti annak visszatérését. Kínában viszont, ahol a Citroën és presztízsmárkája, a DS egyre szebben muzsikál, van kereslet az impozáns autóra, ezért a hétfőn megnyitott Pekingi Autószalonon be is mutatták annak új generációját.




Ez azt is megmagyarázná, hogy miért nem várhatók hathengeres motorok a kocsiba; helyette turbós négyhengeres erejét viszi át az automata váltó a meghajtott első kerekekre. A Citroën C6 európai forgalmazására már csak ezért is csekély az esély, mert mifelénk rosszul fogadnák az ilyen Barba-trükkel megvalósított zászlóshajót. Ráadásul a nagy szedánok piaca is szűkülőben van errefelé, így a Citroën alighanem jobban járna egy felső kategóriás szabadidőjárművel az öreg kontinensen. 
Visszatért a Citroën zászlóshajója
Kínában bemutatták az új generációs Citroën C6-ost. A vonalvezetés ismerős, a dizájnelemek modernek, a műszaki tartalom ismeretlen.
11 fotó
