Végekre tolt kerekek: az Aurisban hátul hatalmas a lábtér
Az előző Auris mérhetetlenül unalmas autó volt. Szerencsére a Toyota is belátta, hogy ez így nem mehet tovább, és elkészülhetett ez a menő forma
A Toyota új formanyelve éles és gonosz; már ilyen a Yaris, a Verso, a RAV4 és az Avensis is
Széles és alacsony: az Auris imád kanyarodni, még ezzel a 90 lovas dízellel is egész jó élményautó
29 fotó

Az új Auris minden porcikájában agresszívebb, karakteresebb, jobb és izgalmasabb autó, mint elődje. Látványos, jó vezetni, és olcsóbb egy Golfnál annyival, amennyivel kell, hogy labdába rúghasson mellette

Az új Auris minden porcikájában agresszívebb, karakteresebb, jobb és izgalmasabb autó, mint elődje. Látványos, jó vezetni, és olcsóbb egy Golfnál annyival, amennyivel kell, hogy labdába rúghasson mellette

A világ legnagyobb autógyártójának profitja a jen gyengülésének és a növekvő észak-amerikai és ázsiai eladásoknak köszönhetően ugrott meg a 2012. április 1. és 2013. március 31. közötti időszakban. A vállalat összesen 8,87 millió járművet értékesített a 2012-es üzleti évben.

A Toyota az idei üzleti évtől még több pénzt, 1,37 ezer milliárd jenes nyereséget vár. A cég elnöke, Akio Tojoda egyébként a verseny erősödésére számít az autópiacon, de a következő három évben a jó eredmények ellenére sem nyílik új Toyota-gyár.

(Forrás: MTI)