A BMW korábban nyilvánvalóvá tette, hogy sorozatgyártású változatot tervez a 2010 áprilisában, Pekingben kiállított Gran Coupe tanulmányból. Az autó készül, hivatalosnak tűnő vázlatok jelentek meg róla, amely valószínűleg a szabadalmi kérelem mellé készültek.
Láthatóan az autó alig változik a koncepcióhoz képest, a lökhárítók, a felnik,a kipufogó, illetve az első sárvédő díszítése más egy kicsit. De tényleg minimális az eltérés.
Ennek megfelelően valószínűleg nem változik a mérete sem, azaz a közel öt méter hosszú járgány 1,4 méter magas lehet, vagyis tíz centivel laposabb a Hetes BMW-nél. Különlegességét a keret nélküli ajtók adják.
Műszaki alapjait ennek is a Heteshez, az Ötöshöz és persze a többi Hatoshoz használt padlólemez adja. A motorpaletta fő vonalát 3,0 literes, hathengeres dízel és benzines motorok adják, de nem hiányoznak a 4,4-es V8-as motorok sem. Az egyszerűbb kivitel valamivel 400 lóerő feletti teljesítményt nyújt, de várható 560 lóerő körüli teljesítménnyel M kivitel is.
Bár gondolhatnánk, hogy az autó majd vevőket vesz el az Ötös sorozattól, hiszen végül is ez is négyajtós, lépcsős hátú modell, de látható, hogy az Audi A6-os mellett megél az A7, illetve a Mercedes E-osztály mellett a CLS is. Emellett várhatóan az új típus csak hátsókerék-hajtással lesz kapható, így aki 4×4-esre vágyik, annak marad az Ötös.
A fenn említett modellek lesznek a Hatos Gran Coupé ellenfelei, miután a 2012-ben megkezdik a forgalmazását. Az autó várhatóan idén ősszel, a Frankfurti Autószalonon mutatkozik be.



