Mennyi munka van egy megnyert verseny mögött? Átvirrasztott éjszakák, egy csapat megfeszített munkája, komoly és stabil háttér, a végletekig csiszolt tehetség, és szerencse. Ha ez megvan, akkor jöhet a győzelmi üvöltés, az utolsó kör euforikus ünneplése.

Ilyenkor könnyen elfeledkezik magáról az ember, és történhetnek idióta balesetek. Elég egy megcsúszás, és az éljenző tömeg térdét csapkodva röhög, a pilóta pedig úgy ég, mint a Reichstag sötétebb napjaiban. Bár van aki rátesz még pár lapáttal, mint ahogy ez a srác is, és Chaplin filmbe illő jelenetet mutat be a közönség orra előtt.


A másik igazi nagy fiaskó, amikor a vezető pilóta elnézi a verseny végét. A kört vagy a kockás zászlót eltévesztve lassít, integet, a többiek meg elhúznak mellette. Ebbe a hibába esett Bjorn Wirdheim is, és már csak későn kapott észbe. Szerintem nem vette le a sisakot a bokszban, nehogy elagyabugyálják a csapatnál egy harminckettes villáskulccsal.


A végére pedig jöjjön a legütősebb. Peter Solberg kitűnő pilóta, de neki is akadnak gyenge pillanatai.  Persze nem mindegy, hogy otthon a ház mögötti erdőben ég az arca orbitálisan, vagy több ezer ember előtt, vakuk kereszttüzében esik le integetve a Subaru Imprezáról.