2 fotó
Hat hónappal a tavaszi kereskedelmi bevezetést követően már ötvenezer megrendelés érkezett a Peugeot 3008-ra. Ekkora sikerre maga a gyár sem számított, szerényen 15 százalékkal alacsonyabb tervet szőttek.

A sochauxi üzemben napi 530 darab készül az autóból, így jelenleg teljes kapacitáson dolgozik a vonal. A modell iránti nagy kereslet, és az új kompakt MPV, az 5008 gyártásának megkezdése ugyanazon a futószalagon, napi 360-as darabszámmal, szükségessé tette a harmadik műszak bevezetését október közepén. Ezzel 800 új munkahelyet teremtve.

Még ennél is jobban felpöröghet az értékesítés, ha az autó elnyeri Az Év Autója díjat, amelynek döntőjébe hatodmagával bejutott.

Igazi pénzgyáros lehet a 3008-ból, miután az európai vevők 60 százaléka valamelyik gazdagabban felszerelt modell mellett döntött. Ugyanakkor a drágább, azaz a dízel modellek teszik ki a megrendelések 75 százalékát és csak a maradék jut a benzinesekre.

Dízelből egyébként az 1,6-os megy, 80 százalékban ez fogy, a többi 2,0 literes. A benzinesek között 55/45 volt az 1,6-os szívó és turbós variáns megoszlása.