Münchenben bemutatkozott a BMW Motorrad legújabb tanulmánya, a C1-E hibrid kétkerekű.
A jármű a BMW C1-es koncepcióját követi, ám hibrid meghajtással.
A tanulmány az átlagnál nagyobb védelmet biztosít vezetőjének, amelyet az ülést átívelő biztonsági cella és a motor orrán elhelyezkedő ütközőelem szavatol. A C1-E elődjéhez hasonlóan rendelkezik biztonsági övvel is, amelyet a tanulmányon piros színnel hangsúlyoztak ki a tervezők. Ezeknek köszönhetően a normál C1-hez hasonlóan nem kell bukósisakot viselni.
A C1-E-t városi használatra optimalizált villanymotorral szerelik fel, amely a Vectrix vállalat alkatrészein alapul. Az erőforrás lítiumos akkumulátorokból nyeri az energiát. Ugyanakkor a tanulmányt egy belső égésű motorral is fölszerelték.
A motor az eSUM Európai Biztonsági Tervezettel való közreműködéseként született meg. Az eSUM a fő európai városi motorkerékpár-központokat és gyártókat tömöríti, egyik fő céljának pedig a biztonságosabb városi motorozás megvalósítását tekinti.



