A Force India álláspontja szerint így a riválisok nem minősülnek konstruktőrnek, és ezért a konstruktőrök között felosztott pénzből sem kellene részesedniük. Az ügyben érdemi döntés azóta sem született, de “mellékhatásként” nem került be a Concorde Agreementbe a kasztnik adásvételének engedélyezése, és ezzel a Prodrive 2008-as indulása is elmaradt.
A két szóban forgó csapat közül a Super Aguri mára kiesett a Forma-1-ből, és most úgy tűnik, hogy a Toro Rosso és a Force India rendezi a kérdést. A német Sport Bild szerint a két csapat megegyezett a megoldásról.
A lap szerint a Force India tulajdonosa, Vijay Mallya, és csapatvezetője, Colin Kolles Salzburgban a Red Bull tulajdonában lévő Carpe Diem étteremben találkozott a Toro Rossó-t felerészben birtokló üdítőmágnás, Dietrich Mateschitz ügyvédjével. Úgy tudni, hogy a megegyezés nyolcmillió euróról szólt.
“Azt hiszem, végre továbbléphetünk” – mondta Kolles a Sport Bildnek.




