A dokumentumból kiderül, hogy a Pénzügyi Munkacsoport júniusig dolgozza ki a korlátozások részleteit, de néhány dolog már most is világos. A költségvetés maximális kerete 150 millió dollár lehet majd idényenként, de ez alól kivételt jelentenek majd a motorokra és a reklámra költött összegek, ahogy a pilóták és a csapatvezetők fizetése is.
Ha a csapatok a költségvetési korlátozásokat elfogadják, akkor a korábban a szélcsatornák üzemeltetésének csökkentését célzó terveket ejtheti az FIA.
Mosley levele a motorok kérdését is érinti – a tízévesről nemrég ötévesre csökkentett motorfejlesztési moratórium lejárta után használandó erőforrások tervezését jövő januárban kell megkezdeni, a részletes szabályozás pedig 2010-re készül el.
A jövőben a motorgyártásban is várhatók költségmaximálási szabályok, és az eladásra kerülő motorok árát is megszabják majd.




