



A hivatalos információ 132 lóerőről és 194 km/órás végsebességről regél, amivel inkább az elődhöz hasonló dinamizmust érhet majd el a méretben megnövekedett kisautó. A Clio RS-hez hasonló izmos kisautókkal nem fogja felvenni a versenyt. Érdekes, hogy a japán gyártók Európában nem árulnak igazán izmos változatot a kisautókból, elég csak a 110 lóerős Nissan Micra 160 SR csúcsmodellre gondolni, vagy a szintén Párizsban debütáló 123 lóerős Swift Sportra.
Külsején – ha szolid mértékben is -, megjelenik néhány sportos kiegészítő. Ilyen lesz a vastagabb kipufogócső, a nagyobb méretű felni, változik a lökhárítók és az autó orr-része is.
A másik párizsi újdonság a kicsit átformált és főként megerősödött Toyota Hilux pickup lesz. Végre belátta a Toyota, hogy nem földművesek veszik a Hiluxot, így egy 100 lóerős dízelmotorral már nem lehet nagyot alkotni. A 2,5 literes dízel 120 lóerő izmosodik, és megjelenik egy 3 literes, 171 lóerős dízel is a palettán