



Míg a GX3-as első futóműve az autókéra hasonlít, addig hátul motorkerékpárokra jellemző megoldást találunk. A motor erejét hatsebességes váltó közvetíti a lánchajtású hátsó kerekekhez.
Az 570 kilogrammos jármű dinamikus mozgatásáról a VW 1.6 literes négyhengerese gondoskodik a maga 125 lóerejével. Száz km/órás sebességre 5,7 másodperc alatt gyorsul, és városi forgalomban is csak 5,2 liter üzemanyagot fogyaszt száz kilométeren.
1.25 g-s lehetséges maximális oldalgyorsulása a tervezett árért unikumnak számít, hasonló értékeket csak jóval drágább sportautók tudnak.
Az acélvázra épült, nagy szilárdságú, kívül-belül üvegszálas burkolattal ellátott járműben egymás mellett helyezkedik el a két ülés. A mögöttük található 80 literes csomagtartó inkább csak jelképes, de egy ilyen járműnél talán nem kell különösebb hangsúlyt fektetni erre az adatra.
Aránylag hamar megvalósítható lenne a sorozatgyártás, a koncepciójármű további sorsa az amerikai autósok reakciójától függ. Ha piacra kerül, nagyjából 17 000 dollárba (3,5 millió forint) kerülhet az inkább motornak, mint autónak nevezhető jármű.
