



A szervezet egy hónap múlva felfüggesztette a bojkottot, később pedig a márkakereskedések vezetőivel tárgyaltak. Úgy látszik, sikerült megegyezésre jutniuk.
A gyár persze nem úszta meg ennyivel, most a melegek, a leszbikusok, a bi- és transz-szexuálisok jogaiért harcoló szervezetek vezetőivel is tárgyalhatnak. Őket “mélyen megrendítette” a Ford döntése. Azt szeretnék elérni, hogy az “autógyár nyilvánosan újra megerősítse közösségük hagyományosnak tekinthető támogatását”.
Állítólag a meleg médiumokból történő kivonulás a gyár marketing stratégiája modernizálásának a része. Ennek keretében a szintén a Ford tulajdonában lévő Volvo továbbra is jelen lesz reklámjaival a homoszexuális témájú kiadványokban, míg a Lincoln és Mercury márkák hirdetései sosem jelentek meg hasonló újságokban.
A Fordnál nem voltak hajlandóak elárulni, mennyi pénzt is költöttek eddig a meleg témájú lapokban történő hirdetésekre.
