Az eddigi kamerák sikerét látva, tovább bővítik a megfigyelt területek számát Budapesten. Várhatóan Budára, a BAH-csomópont környékére telepítik majd az új berendezéseket. Egyelőre nem tudni, hogy hol mert nem árulják el, így szeretnék elérni, hogy az autósok nagyobb területen legyenek fegyelmezettebbek, mint ahova kamera kerül.
Egy tavaszi, hazánkban rendezett tömegközlekedési konferencia dél-amerikai szekértői szerint a jól használható buszsávok, akár egy metróvonalat is kiválthatnak. Sokkal olcsóbban megépíthetők, fenntarthatók, csak biztosítani kell, hogy illetéktelenek ne használják őket.
Ezt dél-Amerikában külön sávok építésével, illetve a meglévők elkerítésével oldották meg.
A Rákóczi-úton az autósok már régóta tisztában vannak vele, hogy ha nem csak a következő utcába való lekanyarodás ideéig haladnak a buszoknak fenntartott forgalmi sávban, akkor automatikusan megkapják a 30000 forintig terjedő büntetést.
A kamerák által készített fotók a BKV Kálvin-téri központjába futnak be, ott történik a buszokról, rendőrökről, mentőkről stb. illetve a szabályosan kanyarodókról készült fényképek szűrése is. Ennek eredményeképpen a hetes busz vonala Budapest egyik leggyorsabb, legjobban használható járata.
Budapesten egyébként a legfontosabb kereszteződéseket is kamera figyeli, hogy a forgalomirányító központban a diszpécserek azonnal tudjanak reagálni az eseteleges balesetre, dugóra.
