



[bekkep]A háromajtós változat 4 méter hosszú, 1,81 méter széles, míg a magassága 169 centiméter. Ez a változat 2,44 méteres tengelytávval és 516 literes csomagtartóval kerül forgalomba. Az ötajtós modell 20 centiméterrel nagyobb tengelytávra épül, a karosszéria hossza pedig 4,45 méter, ami azt jelenti, hogy elődjénél 25 centiméterrel lett hosszabb az autó.
Háromféle motorral készül majd az új Vitara, amelyek megoszlanak a modellek között. A rövidebb változat 1,6 literes 16 szelepes motorral lesz kapható, ennek teljesítménye 109 lóerő. Az ötajtós modellekhez 2,0 literes benzines és 1,9 literes közös-nyomócsöves, részecskeszűrős turbódízel motor rendelhető. Előbbi 140, utóbbi 129 lóerős.
Minden változat ötsebességes kézi váltóval készül, ám felárért az összes modellhez rendelhető lesz egy modernnek éppen nem nevezhető négysebességes automata is. Az autóhoz új négykerék-hajtást fejlesztett ki a gyár, de lesz hagyományos hajtással készülő modell is.
Azoknak, akik szeretnék rossz úton is használni autójukat, jó hír, hogy bár önhordó karosszériával készül az új Vitara, a padlólemezt egy az alvázhoz hasonló létraszerkezettel kötötték össze.
[bekkep]Várhatóan a Swifthez hasonlóan ez a modell is sikeres lehet, hiszen formailag felveszi a versenyt a konkurenseivel. A karosszéria kialakítása tetszetős, a masszív lökhárítók és sárvédőívek igazi terepjárónak mutatják a szabadidőautót.
Az utastér is modern és átgondolt benyomást kelt, egyes elemek kialakítása az új Swiftével azonos, illetve igen hasonló. A szürke elemek egyhangúságát több helyen alumínium színű betétek törik meg.
A sportos jelleget emellett a háromküllős kormány és a “csöves” műszeregység adja. Az autó alapfelszereltségét bőségesnek ígérik, az elektromos extrák, a szervokormány, a központi zár mellett várhatóan a hat légzsák és az ESP is felár nélkül kerül az autóba.
