Ősszel egy izgalmas tanulmányautó áll majd a frankfurti Citroën stand középpontjában. A koncepcióautó neve C-SportLounge, ami egy sportos, de belsejében minden földi jóval felvértezett túraautóra utal. A sportosságot nem kell túlzottan komolyan venni, a tanulmány a Citroën C5-re épül, amely családi autó, nem pedig sportkocsi.

Ennyire áramvonalas formát még tanulmányautók között is csak ritkán találni. A C-SportLounge alaktényezője mindössze 0,26, ami alig marad el a szériaautók között legjobbnak számító Honda Insight és Audi A2 1.2 TDI 0,25-ös értékétől.

Az orr-rész közel áll a C5-tel és a C4-gyel bevezetett új márkaarculathoz, akár sorozatgyártású autóként sem lepődnénk meg ezen a formán. Az ajtók egymással szemben nyílnak.

Az utastér és a műszerfal kialakításánál a repülőgépek pilótafülkéje szolgált mintaként, de a gyár azt nem közölte, hogy a C-Sportlounge pontosan miben is idézi a repülőket. A kormánykerék közepén a C4-hez hasonlóan fix felületet találunk többféle kezelőszervvel, a volánnak csak a koszorúja forog.