

Az utastérben a műszerfalon is feltűnik ugyanez az árnyalat és felárért a sportülések hátsó, műanyag részét is ilyenre fényezik. Ezenkívül a sportkormány és a váltókar, valamint a műszerfal óráinak számlapja is eltér a széria modellekétől. A küszöbléceken feltűnik a klub logoja, a vezető oldali ajtón pedig egy kis számozott tábla tudósít az autó eredetéről.
A legtöbben azonban valószínűleg nem ezeknek a látványelemeknek örülnek majd leginkább, hanem a tuningolt motornak. Az autó a Carrera S 3,8 literes boxermotorjára épül, amelyet X51-es erősítőcsomaggal láttak el.
Ennek kapcsán szénszálas műanyagból készült, optimalizált légszűrőházat és új kipufogórendszert kapott a kocsi. Átalakították a hengerfejet a gázok jobb be- és kiáramlása érdekében, végül pedig új vezérlőelektronikát állítottak csatasorba.
Az eredmény minden idők legerősebb széria szívómotoros 911-ese. A motor teljesítménye ugyanis 355-ről 381 lóerőre emelkedett. Emellett a hathengeres erőforrás legnagyobb nyomatéka az eredeti 400-ról 415 newtonméterre nőtt.
A teljesítménykúrának lett is látszatja, mert a Carrera 0,5 másodperccel megveri hagyományos társait, azaz 4,4 másodperc alatt éri el a 100-as tempót álló helyből. Az autó végsebessége 293 helyett 297 km/óra.
