



A hármas igazi ütős modellekkel gazdagodik, elsőként a 3 literes biturbó dízel jelenik meg újdonságként a sorozatban. A 272 lóerős motor rövid időre átveszi legerősebb motor címet, de nem marad ott az M3-as megjelenéséig sem. Pedig 560 newtonméteres nyomatékával már az ötös sorozatot is könnyedén hajtotta, úgyhogy könnyen el tudjuk képzelni a 335d menettulajdonságait.
Az igazi újdonság azonban az új biturbó benzinmotor megjelenése, ami a dízel mintájára lépcsőzetes feltöltésű, a három literes blokkra építve. Egy kisebb és nagyobb fordulaton működő feltöltővel teljesítménye eléri majd a 330 lóerőt, amivel könnyedén teljesíti a 6 másodperc alatti sprintidőt 100 km/órára. 2006-ban várható a 335i megjelenése, ami a 335d-vel egyetemben összkerék-hajtással is választható.
Az igazi csúcsmodell, az M3-as 2007-ben érkezik, minden valószínűség szerint 4 literes V8-as motorral és 400 lóerő körüli teljesítménnyel.
A motorpaletta másik végén is új belépők lesznek, ugyanis új alapmotorral bővül a dízel és benzines sorozat is. A 118i 129 lóerővel, míg a kétliteres dízelből butított 118d, 122 lóerővel veszi majd át a belépő szerepet, a limuzinban és a kombiban egyaránt.
