

A feladat egy tágas, megbízható, jól használható autó piacra dobása alacsony áron és mégis tartós minőségben. A tervek szerint a Fabia lépcsőshátú változatát kopasztaná le a gyár. Az egyszerűsített felszereltséggel a cél 8500 euróra lenyomni a Fabia limuzin árát.
Az autót egyebek mellett egyszerűbb üléshuzattal és az ebben a kategóriában luxusnak számító felszerelések elhagyásával lehet kevesebb pénzből kihozni. Ilyen tétel például az ESP, az oldallégzsák, a motoros ablak, a szervokormány, a négy irányú kormányállítás, a ledönthető hátsó üléstámla, a kesztyűtartófedél, a fényezett lökhárító, kilincs vagy tükörház és így tovább.
Az autó piaci bevezetésének ideje más részletekhez hasonlóan még nem ismert. Valószínűnek tűnik, hogy a kelet-közép-európai és délkelet-európai piacokon is megvásárolható lesz az autó, talán már 2006 tavaszától. A cél azonban főként az ázsiai országok autópiaca, így például Irán, Kína és India lehet, de Oroszországban is nagy lehet a kereslet egy igen olcsó Fabia limuzinra.
