


A 60 mérföldes (98 km/óra) tempó eléréséhez mindössze 3,1 másodperc szükséges, amennyiben rendelkezünk elég bátorsággal, hogy tövig nyomjuk a gázpedált. Összehasonlítás képpen a McLaren F1 szupersportautó ugyanerre a tempóra egytizeddel lassabban, 3,2 másodperc alatt katapultál.
Nem elhanyagolható a két autó ára közötti különbség sem, mivel a McLaren közel 20-szor annyiba kerül, mint az új Caterham, amiért átszámítva 12,5 millió forintnak megfelelő brit fontot kérnek mindössze.
A térhálós vázszerkezethez csatlakozó független hátsó, és a F1-es versenyautókat idéző első felfüggesztés dolga, hogy növelje az autó stabilitását. 15 colos abroncsokon keresztül érintkezik a talajjal a Caterham, elöl 195, hátul 255 milliméter széles gumikon keresztül.
A belső már sokat vesztett kezdeti puritánságából, kárpitozás, sőt pakolórekeszek is találhatóak a középkonzolon és könyöklőben. A bőrülésekbe négypontos biztonsági övek szorítják a vezetőt és egyetlen utasát, aki remélhetőleg jól bírja a sebességet.
Tetővel 1140 milliméter magas mindössze a Seven CSR, tengelytávja 2315 milliméter. A 260 lóerős változat végsebessége 250 km/óra, ami bőven elegendő, mivel az autó egyértelműen kanyargós szerpentinekre való és nem autópályás száguldásra.
