Extrák esetén akár 43 tároló- és rögzítőmegoldást is tartalmaz a Golf Plus
Kezdetben 2 benzines és 2 dízel lesz. Az alapár 3 817 000 forint
14 fotó
Vágó István segédletével itthon hivatalosan is bemutatásra került a Volkswagen Golf Plus. A normál Golfhoz képest 9,5 centiméterrel magasabb a Plus, nagyobb a csomagtartója, tágasabb a hátsó lábtere és jobban variálható annál.

A csomagtér 395 és 505 liter között változik, attól függően, hogy a 16 centiméteres úton csúsztatható hátsó üléssor éppen melyik végén van a sínnek. Az alapfelszereltség gazdagnak mondható, jár légkondicionáló, oldalsó- és függönylégzsák, CD-s rádió, ABS, elektromos ablakok és tükrök, és számtalan egyéb apróság.

Érdekesség a hagyományosnál gyorsabb reakcióidejű LED-es hátsó lámpa, ami szintén az alapfelszereltség része.

Szűkösebb motorpalettával indul az árusítás. Kezdetben két benzinessel és két dízellel lesz megvásárolható a Golf Plus. Az alapmodell az 1,4 literes, 75 lóerős benzines, amit az 1,6 literes, 115 lóerős FSI motor követ.

Dízelből a 105 lóerős 1,9-es, valamint a 140 lovas kétliteres választható. Az erősebbik dízelhez és az 1,6-os FSI motorhoz hatfokozatú manuális váltó jár. Az év második felétől két újabb FSI és egy TDI motorral is rendelhető lesz.

Az 1,4-es Trendline Golf Plus 3 817 000 forinttól indul, az 1,6-os FSI -ért viszont érthetetlen módon már 5 millió forintot kell fizetnünk. Az olcsóbbik dízel kicsivel 5,4 millió alól, az erősebbik pedig 5,9 milliótól forintnál kezdődik. Az importőr ez év végéig 1 100 Golf Plus értékesítését tervezi.