



Viszonylag könnyen felismerhető majd a legújabb változat, ugyanis elöl és hátul is történtek változtatások. Előre méhsejtmintás hűtőrács került nagyobb adag krómcsík kíséretében, hátulra pedig új lámpaburát szerelnek. Mindkét lökhárító eltérést mutat a korábbihoz képest.
Az eddig limitált darabszámban gyártott Titanium és Titanium X sorozat külön felszereltségi szintté nőtte ki magát, így már bárki választhatja az alubetétekkel és 17 colos felnikkel díszített kivitelt. Az ST változat ezentúl 2,2-es turbódízellel is rendelhető lesz.
Kisebb módosítások történtek a futóművön, jobban adagolható a fék, a két dízelmotor pedig tisztább üzemű lett. A 155 lóerős 2,2 TDCi motor nyártól már teljesíti az Euro 4-es károsanyag-kibocsátási szabványt, a 130 lóerős 2,0 TDCi-hez pedig részecskeszűrő is kapható lesz.
Opcióként ezentúl Bluetooth-os telefon-kihangosító is kérhető, valamint iPod és Mp3 lejátszó is csatlakoztatható a hifirendszerhez.
