



Ebből már látszik, hogy nem elsősorban a teljesítményhajhászás miatt nyúltak a motortérbe a tuningolók. Céljuk a vérpezsdítőbb hatás volt, ezért nem is meglepő, hogy Sport és Supersport névvel illették a választható a kipufogórendszereket.
Mivel teljesítményből van elég, inkább a futóműre és a fékrendszerre koncentráltak a gyorsítás és az élmény érdekében. Állítható magasságú lengéscsillapítók kerültek a Ferrariba, ezekkel akár 60 milliméterrel alacsonyabbra ültethető a karosszéria. A lengéscsillapítókon, ahogy a versenyautóknál, külső kiegyenlítő-tartályt alkalmaztak, amivel a húzásra és nyomásra irányuló ellenállást is külön lehet állítani.
A lassításról kompozit-kerámia féktárcsák gondoskodnak. Elöl 380 milliméteres tárcsákat és nyolcdugattyús féknyergeket szerelnek fel, hátul 380 milliméteres tárcsákat és négydugattyús nyergeket alkalmaznak.
Ezek csak akkor vehetők meg, ha 19 colos felniket is rendelünk az autóhoz, kisebbek mögött nem férnek el. Összesen 20,5 kilogrammal könnyebb az új fékrendszer, mint a korábbi volt.
Kétféle felnit kínálnak az 575M-hez, létezik hagyományos alumínium kivitelű és kapható ugyanaz krómozott felülettel is. Ezekre 255/30 R19, illetve 355/25 R19 abroncsokat szerelnek, természetesen a Pirelli P Zero Rosso sorozatból.
Egy Ferrari külső átalakítása nem egyszerű feladat, könnyedén billenhet rossz irányba a mérleg. Alig tűnik fel, de a Novitec-nél teljesen új első lökhárítók készültek az 575-öshöz. Az első lökhárító a hűtőkhöz is több levegő enged és a nagyobb nyílásoknak köszönhetően morcosabb arcot is mutat.
Hátulra a felhajtóerő csökkentése végett egy kisebb spoilert szereltek a lökhárító alá. Fölül viszont egy méretes szárny nyomja az út felé az autó farát. Ezek a kiegészítők alap esetben műanyagból készülnek, de felárért megvehető a Superlight csomag is, ahol carbonból gyártják le őket.
Kicserélik a hátsó lámpákat, amelyek lehetnek szürkék, minta a képeken látható modellen, de megrendelhetők tiszta fehér színben is.
Ha valaki igazán könnyűvé szeretné tenni autóját, akkor számára a tetőkárpitot, az A-oszlopok és ajtók borítását is új anyagokból készítik el. Ugyanezek azonban egyedi bőr kivitelben is megrendelhetők. Mindkét esetben könnyű versenyülések kerülnek az utastérbe, és alumínium vagy karbon betétekkel teszik ízlésesebbé a belsőt.
