



Azaz a hármas kombiból nem lesz puttonyos áruszállító, marad inkább divatkombi, ami alternatívája a lépcsőhátú változatnak. Méretében szinte azonos az új hármas két karosszériaváltozata, egyedül a magasságukban van különbség: a kombi 3 milliméterrel alacsonyabb.
Jóval nagyobb az eltérés, ha az elődmodellel vetjük össze az új kombit. 4,2 centimétert nőtt, így a teljes hosszúsága 4520 milliméter. Az autó szélessége 1817 milliméter, ami 7,8 centiméteres bővülést jelent.
Magasságban kilenc milliméterrel gazdagodott az autó, így immár 1418 milliméteres. A tengelytáv növekedése is látványos, mert az elődhöz képest 3,5 centivel nagyobb (2760 mm).
A növekedésből nem csak az utasok profitálnak, hanem a csomagok is. A 460 literes poggyásztér 25 literrel több, mint az E46-osé volt. A 60/40 arányban lehajtható hátsó ülések teljes elfektetésével 1385 literes tér hozható létre. A hátsó szélvédő külön is nyitható, ilyenkor a rakteret takaró roló automatikusan elcsúszik.
A családoknak olyan elemekkel kedveskednek, mint a hátsó oldalsó ablakok rolója, illetve a hátsó rész külön klimatizálása. Újdonság a hármasban, hogy a hátsó üléseken most először lehet Isofix rögzítőfüleket találni.
800×745 milliméteres nyitható panoráma üvegtető is rendelhető a kombihoz, teljesen nyitott állapotában 60 százalékkal több levegő jut az utastérbe, amivel a karbriózás érzést szeretnék a tervezők előidézni.
Műszakilag tökéletesen megegyezik a kombi és a limuzin. Az alapmotor itt is a négyhengeres 2,0 literes 150 lóerős benzinmotor. Mellette a megújult 2,5 (218 lóerős) és 3,0 literes (258 lóerős) soros hathengeres motorok kerülnek a benzines modellekbe. Két dízelmotorral kezdik meg az autó értékesítését, a kisebbik 2,0 literes (163 lóerős), az erősebb pedig háromezres (231 lóerős) blokkot kap.
Nem változtattak a futóművön sem, marad a könnyűfém erőteljes felhasználásával épített elöl kettős kereszt-lengőkaros, hátul pedig az egyesben bemutatott öt lengőkaros független felfüggesztés.
