



Az autó futóművét a gyárban hozzáigazítják a kínai útviszonyokhoz, az átdolgozás célja a minél jobb rugózási komfort volt. A felárért rendelhető légrugózás még pompásabb kényelmet ígér az utasoknak, akik a kategóriából kiemelkedően tágas lábhelynek örülhetnek.
A délkelet-ázsiai ország az Audi A6 limuzinok legnagyobb felvevő piaca a világon. A piac súlya miatt magától értetődő, hogy az MMI rendszerrel kínai nyelven is kezelhető a telefon, a navigációs rendszer, vagy a hifi. Ugyanitt állíthatók be az autó különböző paraméterei is, például a légrugózás sportosra vagy kényelmesre.
Kínában hiányoznak a motorpalettáról a dízel erőforrások, az összes rendelhető motor benzines. Kicsit később jelenik csak meg a 2.0 T FSI 170 lóerővel. Kapható lesz az autó a 177 lóerős 2,4 literes V6-os és a 218 lóerős 3.0 literes motorral.
A mostani az első A6 generáció, amelyben az Audi V8-as motort kínál a kínai ügyfeleknek. Az A6L csúcsmodellje megkapja a 335 lóerős 4.2-es nyolchengerest.
Kínában eddig mintegy 200 000 A6 készült helyi gyártásban. A Volkswagen konszern korábban a Passatból is kialakított speciálisan Kínának szóló nyújtott tengelytávú kivitelt. A kínai Passat nem volt kapható Európában, de a Skoda Superb révén eljutott hozzánk.
