



Hazánkban azonban a Polo First 2,3 millió forinttól kapható, így a Fox árával nem sikerülne megfelelő távolságot tartani a komolyabb VW kisautóétól. Az importőr Porsche Hungaria emiatt nem tervezi az autó magyarországi forgalmazását.
Nem várható sem lépcsőshátú, sem pedig ötajtós Fox kifejlesztése a háromajtós mellé. A kínálat 2006-ban a Cross Fox modellel bővül, amely egy a Polo Funhoz hasonló, marconára vett kisautó emelt hasmagassággal, de továbbra is elsőkerék-hajtással.
A Fox két benzines és egy dízelmotorral kapható, mindhárom a Polóból érkezik. Az 1,2 literes 55, az 1.4-es 75 lóerős. Az egyetlen TDI háromhengeres, 1,4 literes és 70 lóerős. A Fox hátsó ülése felárért sínen hosszirányban állítható, osztva előredönthető és összecsukható. A Brazíliából importált kisautó árlistájában extraként szerepel a kibillenthető hátsó oldalablak és a szervokormány sem része az alapfelszereltségnek a német piacon.
Becslések szerint még Németországban is erőteljesen növekszik majd a 10 000 euró alatti autók piaci részesedése a következő években. 2004-ben az új autók nem egészen 4 százalékának volt 10 000 euró alatt a listaára a legnagyobb európai autópiacon.
A 7500 eurótól induló Dacia Logan mellett többek között a 7990 eurós Ford Ka Student vagy a Fiat belépőmodellek és a Chevrolet Spark/Matiz is ezt a kategóriát erősítik.