Fokozatmentes CVT váltó gondoskodik az erőátvitelről. A Subaru specialitás, az összkerékhajtás úgy valósult meg a két motorral, hogy az elektromotor 144 Nm-es nyomatékát a hátsó kereknek adja át. A rendszer lelkét a központi egység adja, amely a körülmények függvényében a lehető legkevésbé környezetszennyező kombinációt választja az elektromos motor és a benzines gép használatával. A rendszer kerekenként figyeli a maximálisan átvihető nyomatékot. Megálláskor a motor kikapcsol. A belső égésű erőforrás 46 lóerős hatezernél, a legnagyobb nyomaték 58 Nm 5200-nál.
Az első hibridmotoros Subaru
A Subaru HM-01 tanulmányautó világpremierjét Frankfurtban tartotta a japán gyár. Ez az első Subaru, amelyet hibrid motor hajt. Alapját a Japánban sikeres Pleo kisautó adja. A 2+2 üléses autó hossza 3425 milliméter, magassága meghaladja szélességét.