| Röviden – Nissan Juke 1.0 DIG-T Tekna DCT (117 LE) | |
|---|---|
| Mi ez? | A Nissan 2010-ben mutatta be városi crossoverét, a Juke-ot, ami megosztó formája ellenére irgalmatlanul népszerű. Tavaly év végén pedig befutott a második generációs Juke is. |
| Mit tud? | Továbbra is divatos, idétlen megjelenésű autó, de már komfortos és tágas is |
| Mibe kerül? | A kézi váltós belépő modell 5 690 000 Ft-ért vihető el, ami jelenleg akcióban 200 ezer forinttal olcsóbban is megszerezhető, a tesztautó kb. 8,8 millió forintba kerül |
| Kinek jó? | Akinek a divatos megjelenés a legfontosabb, az továbbra is bátran válasszon magának Juke-ot |
Máig élénken él bennem a kép, amikor bő tíz évvel ezelőtt először állhattam szemtől szembe a Nissan vadiúj, kompakt crossoverével. Persze képeket már láttam róla korábban is, és azok alapján arra fogadtam volna – és szerintem akkoriban bárki más is – hogy élő ember nem fog ilyen kretén kinézetű autóval járni, az tuti.
Nagyobbat nem is tévedhettem volna, Nissan Juke-ból rengeteget adtak el, tele vannak vele a hazai utak is, és élőben valóban sokkal emészthetőbb a forma, mint fényképen. Mentségemre szóljon, hogy a Nissan kifejezetten a fiatal, egyedülálló férfiakat célozta be a modellel, de eddig én szinte kizárólag nőket láttam Juke kormánya mögött, szóval félig még lehet igazam. A nők viszont valamiért imádják ezt a formát. Illetve imádták az előzőt, mert 2019 év vége felé ráncfelvarrás és több extra kivitelű Juke után végre megérkezett a második generáció. Az alaphangulat megmaradt, de a kasztni nagyobb lett, az utastér tágasabbá, berendezése igényesebbé vált. Kipróbáltuk, mit tud hétfokozatú automatikus váltóval.










