



A 340 lóerős, 500 Nm-es 3.0 sorhatos turbómotor nyolcfokozatú automata sebességváltó és aktív differenciálmű közbeiktatásával hajtja a hátsó kerekeket.
Van rajtautomatika; ezt aktiválva 4,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára az autó.
A méretekről nem beszél a Toyota, de annyit elárultak, hogy a tengelytáv és a nyomtáv aránya 1:55, ami elvileg ideális középutat jelent a mozgékonyság és a stabilitás között. A BMW Z4 tengelytávja 2470 mm, nyomtávja elöl 1609, hátul 1616 mm.
A vezethetőséget mély tömegközéppont, 50:50 tömegelosztás, valamint elöl McPherson, hátul multilink felfüggesztés segíti. A keréktárcsák 19 colosak, a fékek Brembók, az abroncsok Michelin Pilot Super Sport típusúak.
Nem egyezik a Z4 középkonzoljával, de felismerhetően a BMW-től származik minden szerelvény. A központi kijelzőn még a grafika is bajor.
Legalább a műszeregység egyedi dizájnt kapott, a hangsúlyos fordulatszámmérő vad látvány!
Két felszereltségi szint lesz: a belépőszinten (Active) is ott lesz az aktív differenciálmű, az adaptív felfüggesztés, a 19 colos felnik, az adaptív tempomat, a digitális műszerfal, a LED fényszóró, az Alcantara üléshuzat, a 10 hangszórós hifi, valamint egy komplett aktív biztonsági és vezetőtámogató csomag.
A Premium szinten ehhez bőrkárpitozás, 12 hangszórós audio, head-up kijelző, vezeték nélküli mobiltöltő, valamint tároló- és világítási csomagok társulnak.
Az autó első 90 példányát speciális kivitelben készítik el. A modellkód nyomán A90 Edition néven forgalomba kerülő széria egyedi színvilágot kap…
…az utasteret piros bőr borítja. Minden egyéb megegyezik a Premium felszereltségi szinttel.










