Kivételes állapotban eladó a kilencvenes évek autógyártásának egyik csúcspontja, egy V12-es motorral szerelt 7-es BMW (E38), a lehető legtöbb extrával teletömve, az Alpina által átépítve. Pontosan ez egy Alpina B12 5.7 Long, amiből mindössze 59 darab épült, a szóban forgó autó pedig a kilencedik a sorban.

Elcsépelt, de igaz a kijelentés, hogy “ilyen autó már nem lesz több”, hiszen ezt a formát, a visszafogott eleganciát már rég elhagyta a bajor gyártó. Lehet, hogy a mai N74B66 kódjelű, turbófeltöltős V12-essel szerelt hetes egy őrült lóerőgyár, és 585 lóerővel, 850 Nm nyomatékkal fényévekre van ettől a kiviteltől, azért a klasszikus, szívóbenzinmotor karakterét nem tudja pótolni. 

14 milliót kérnek ezért a használt BMW-ért, de újat sem kapsz menőbbet ennyiért 114 milliót kérnek ezért a használt BMW-ért, de újat sem kapsz menőbbet ennyiért 214 milliót kérnek ezért a használt BMW-ért, de újat sem kapsz menőbbet ennyiért 3

Mert valljuk be, az eredetileg 5,4-es, de az Alpina által 5,7 literesre felfúrt régi motor 387 lóereje, és 560 Nm nyomatéka még ma is bármire elég, ezzel és az ötsebességes automatával 6,4 másodpercig tart a százas sprint, és 280 km/órával lehet tolni a német autópálya belső sávjában. 

A teljesítmény mellé jár a kilencvenes évek minden extrája, a fedélzeti telefon, a hatlemezes CD-tár, az akkor extra különlegesnek számító, kormányról is kapcsolható sebességváltó, navigációs rendszer. Mindez lekövethető, csak szakszervizekben végzett karbantartásokkal, 196 820 megtett kilométer után 39 990 euróért keres új gazdát, vagyis szűk 14 millió forintot kérnek érte. Ennyiért már bőven vehetünk új BMW-t is, de ehhez hasonlót garantáltan nem találunk.

14 milliót kérnek ezért a használt BMW-ért, de újat sem kapsz menőbbet ennyiért 414 milliót kérnek ezért a használt BMW-ért, de újat sem kapsz menőbbet ennyiért 514 milliót kérnek ezért a használt BMW-ért, de újat sem kapsz menőbbet ennyiért 6