Akinek túl modern és túlságosan angol a Morgan Three Wheeler, annak az amerikai Utah államból származó Vanderhall Carmel valószínűleg már elnyeri tetszését. A háromkerekű autó különleges műfaj, nehezen indokolható, de a látványos különlegességek mindig megtalálják azokat a vevőket, akiknek épp ez hiányzott az életükből. A Carmel ugyanazt az alumínium monocoqueot használja, mint a szintén háromkerekű Venice modell.

Háromkerekű élményautó, Amerikából 1
Háromkerekű élményautó, Amerikából 2

Háromkerekű élményautó, Amerikából

Háromkerekű élményautó, Amerikából

Háromkerekű élményautó, Amerikából 14
Háromkerekű élményautó, Amerikából 15
Háromkerekű élményautó, Amerikából 16
Háromkerekű élményautó, Amerikából 17
Háromkerekű élményautó, Amerikából 18
Háromkerekű élményautó, Amerikából 19
Háromkerekű élményautó, Amerikából 20
Háromkerekű élményautó, Amerikából 21
Háromkerekű élményautó, Amerikából 22
Háromkerekű élményautó, Amerikából 23
Háromkerekű élményautó, Amerikából 24
Fotó megosztása:

A korábbitól eltérően ezt inkább a kényelmesebb és elegánsabb háromkerekűt keresők számára készítették. Épp ezért van ajtaja, a belteret V-Tex szintetikus kárpitozás borítja és olyan extrák sem maradtak ki az autóból, mint a Bluetooth kihangosító, a fűtött ülések és a tempomat. A vevők 11,5 millió forintnak megfelelő indulóáron csaphatnak le a Vanderhall Carmelre.

Háromkerekű élményautó, Amerikából 25

A Carmel 1,5-ös, négyhengeres turbómotorja 5700-nál adja le 194 lóerős teljesítményét, amihez GM 6T40-es hatfokozatú szekvenciális váltó csatlakozik és sajnos az első kerekeket hajtja. A 723 kg-os háromkerekű autó gyorsulása 4,5 másodperc körül van, a legnagyobb elérhető sebesség pedig 222 km/óra.

Háromkerekű élményautó, Amerikából 26