Ha valakinek megemlítik a Ferrari nevet, okkal ugrik be a piros szín, hiszen a Forma-1-es autó is piros és a legtöbb olasz sportkocsit is a jellegzetes árnyalatban adják el. Vagy sárgában, feketében, fehérben, esetleg kék színben. Minden más valódi különlegességnek számít, ez az F430 Spider pedig még ezek közül is kiemelkedik barna metálszínével. Annyira, hogy csupán egyetlen vásárlónak mutatkozott rá igénye. Bár sokak számára elrettentő a barna szín, az idővel az ilyen különleges darabok ára a szokásosnál magasabb szintre érik.

Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 1
Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 2

Nem piros, de attól ez még egy Ferrari!

Nem piros, de attól ez még egy Ferrari!

Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 17
Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 18
Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 19
Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 20
Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 21
Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 22
Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 23
Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 24
Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 25
Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 26
Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 27
Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 28
Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 29
Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 30
Fotó megosztása:

2008-ban szállították le az autót az amerikai Új-Mexikó államba, tulajdonosa történelmi színt szeretett volna az autóra, ezért a ’70-es évek Dino és Daytona modellein népszerű Marrone 1971 nevű barna metál árnyalatot választotta. A belteret ehhez tökéletesen passzoló sötétebb bézs borítja mindenhol. Az autóban csupán 5955 kilométer van, így az állapota meglehetősen újszerű. Természetesen minden tartozéka megvan az utolsó kis biztosítékig a szerszámkészletben.

Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 31

A 2005-ös Genfi Autószalonon mutatkozott be az F430 nyitható puhatetős változata, a Ferrari 21. szellős modelljeként. A formatervért itt is még a Pininfarina volt a felelős. A kabin mögött található szívó V8-as 4,3 literes, 490 lóerejét 8500-as fordulatnál adja le, mellé 5250-től 465 Nm nyomatéka van. Álló helyzetből 100-as tempóra 3,7 másodperc alatt gyorsul, a végsebessége 310 km/óra. Az egyetlen barna metál példányért 57 millió forintnak megfelelő összeget várnak az aukción, ám közel sem biztos, hogy megérett már ennyire az F430.

Nem piros, de attól ez még egy Ferrari! 32