A kezdetekkor még csupán ezer darab Ford GT gyártását tervezte a vállalat, de a sportautó iránt ennél jóval többen érdeklődnek, így engedtek a nyomásnak és további két évig marad gyártásban a versenygépből szelidített autó. Ez azonban nem jelenti, hogy mindenkinek jut belőle, hiszen csupán 350 darabbal készül majd belőle több. Persze ilyen autó esetében maga a vásárlási folyamat sem a megszokott módon zajlik, a leendő tulajdonosok egy hatalmas csomag szín- és kárpitmintát kapnak, melyeket kedvükre nézegethetnek és kombinálhatnak a végső döntés előtt. Az egyediség elsődleges szempont itt, de még így sem elégíti ki mindenki igényeit. Graham Rahal autóversenyző például nem találta meg azt a színt, amit szeretett volna, de megoldották:

Gyönyörűen néz ki az egyedileg kevert lila a Ford GT-n, melyet ezüst csíkokkal dobtak fel. Az autón gazdagon találhatók karbon kiegészítők, még a felnik is szénszálas anyagból készültek. A beltérben már semmi különös nincs, az egész fekete bőrrel borított, mely a lehető legjobb választás egy olyan autóba, amit minimum egyszer illik meghajtani versenypályán. A motorja a korábbiaktól eltérően 3,5 literes, V6-os EcoBoost, tehát turbós. A teljesítmény azonban így is bőven kielégítő 650 ló, melyhez 745 Nm nyomaték társul. A Ford GT akár 347 km/órával is képes száguldani.