A Ford csupán 500 darabot épít a GT-ből, mely annyira kevésnek bizonyul, hogy minden egyes legyártott példányra tizennégy vásárló jut. Vannak olyan szerencsések, akik időben tudták leadni a rendelésüket és autójukat élvezhetik is. Azonban nem mindenkinek jutott sok a jóból, egy német tulajdonosnak például csak 50 kilométer volt az autójában, amikor lángra kapott benne a motor. A tűz hamar terjedt és az autó teljes hátulja megsemmisült.

A lángok egyértelműen a motor felől csaptak fel, esetleg okozhatta még a kipufogó vagy valamilyen elektronikai hiba is a tüzet. Mivel limitált szériás példányról van szó, ezért akár ez is lehetett volna a Ford GT-birtoklás vége, de szerencsére nem így történt.

Igazi gyűjtő hírében áll emberünk, akinek a Bugattitól a Ferrariig minden sportautó megfordul a garázsában, ezért érthetően komoly ügyfélként kezelik a Fordnál is. Két hónappal az eset után kapta a hírt, hogy a Ford készít neki a korábbival azonos specifikációjú, ezüst autót szürke csíkokkal.

A Ford GT azon ritka autók egyike, melyről a fejlesztés közben semmi sem derült ki. Nagyon szigorú titoktartási szerződés kötelezte a csapatot, mely már az alapoktól versenyautónak tervezte a Ford sportautóját. A pályagép a WEC sorozatban indul, melynek legnevesebb versenye a Le Mans-i 24 órás futam. Az utastér mögött a szokásostól eltérően egy 3,5 literes EcoBoost turbómotor dolgozik 647 lóerős teljesítménnyel és 746 Nm nyomatékkal. Az autó végsebessége 347 km/óra.