Számos nézet van arra vonatkozóan, hogy melyik is az ideális városi közlekedési eszköz. Mindenki másban hisz. Ott van a tömegközlekedés, mely kétség kívül hatékony módja annak, hogy rengeteg egy irányba tartó utazó eljusson a célig. Aztán jönnek a szabadabb műfajok, mint a roller vagy épp a bringa. Ha ez sem elég, akkor jönnek a kisautók, melyeknek könnyű parkolóhelyet találni, mégis elfér benne néhány motyó, ha szükséges. De valami kimaradt! Igen, a robogó, amivel a sorok között cikázva könnyedén vehető a legnagyobb dugó is, de az autóval ellentétben meg lehet ázni rajta.

A két utóbbit azonban ötvözni is lehet, ha valaki beszerez egy ilyen Honda Cityt, melyhez a csomagtartóba pakolható Honda Motocompo is jár. Ez az összecsukható, egyhengeres, kétütemű, 49 köbcentis motorka 1185 mm hosszú, 240 mm széles és 540 mm magas. Ezzel a mérettel tökéletesen passzol a színben épp harmonizáló Honda City csomagterébe. Ha ez nem lenne elég, akkor ott a négy fő szállítására alkalmas City.

A japánok kisautóját 1,2 literes, négyhengeres motor hajtja, teljesítménye nagyjából 65 lóerő. Felszereltsége pedig távolról sem spártai. A menő, szürke ülések mellett olyan extrák vannak a jobbkormányos Cityben, mint az Enkei felnik vagy éppen a klíma. Utóbbihoz ráadásul apró hűtőfiók is tartozik a műszerfal tetején, ahol négy dobozos üdítőt lehet hidegen tartani. Kevesebb mint 55 ezer kilométerrel az órájában ez már távolról sem egyszerű használati tárgy, inkább kedves hobbiautó. Vélhetően éppen ezért ért meg új tulajdonosának közel 4 millió forintnyi pénzt ez az aranyos kombináció.

Vajon tényleg az autó és a robogó együttese jelenti a városi közlekedésre a megoldást?