Bár az autógyártók nagy küzdelmet folytatnak egy-egy jól csengő névért vagy rövidítésért, de képesek levédetni számsorokat, sőt akár egy árva nullát is. Vannak azonban olyan betűkombinációk, amelyek több helyen is felbukkannak, ilyen például a sportos modelleken használatos RS, melyre a leggyakrabban a német rennsport vagyis motorsport vagy verseny szó a magyarázat. Persze akadnak olyanok, akiknek ez a rövidítés is mást jelent, lásd alább zárójelben:

Renault Clio RS (1999)

A franciák kisautójából távolról sem az RS (Renault Sport) a legjellemzőbb modell, sokkal inkább a szerényebb teljesítményű változatok árasztották el az utcákat. A 3 literes, V6-os középmotoros modell pedig valódi ritkaságnak számít. A második generációs Clio zsebrakéta változatában 2 literes, négyhengeres szívómotor dolgozik, mely az első változatban 170 lóerőt teljesít, ami mellé 200 Nm nyomatéka van. Álló helyzetből 100-as tempóra 7,3 másodperc alatt gyorsul.

Škoda Octavia RS (2001)

Szolidan díszítették a csehek a nagyra nőtt kompakt Octavia legerősebb változatát, a vRS-t (Version Rally Sport). Az újra feltámasztott Octavia első generációjának csúcsmodellje 1,8 literes, négyhengeres turbómotort kapott 180 lovas teljesítménnyel és 235 Nm csúcsnyomatékkal. 7,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre, a mutató 230-on is túlszalad.

Ford Escort RS Cosworth (1992)

Jellegzetes hátsó szárnya könnyen megjegyezhetővé teszi a legmérgesebb Escortot, mely sikeresen szerepelt a raliban. Az Escort RS (Rallye Sport) a jellegzetes légterelő nélkül is megállja a helyét. Az Escortban lévő technika merőben más volt az átlagos modellekhez képest, a 2 literes turbómotor itt hosszában áll a gépháztető alatt és mind a négy kereket hajtja. A 230 lóerős csúcsmodell képes akár 6 másodperc alatti 100-as sprintre is.

Audi RS2 Avant (1994)

Az első RS jelzésű kombi Audi karosszériáján és belterén is több árulkodó jel akad, ami alapján könnyen megállapítható a Porsche-együttműködés. Nemcsak a lökhárítók formája, de a jellegzetes felnik és a tükrök is a 911-est idézik. Pedig a modell fejlesztését maga az Audi végezte nagyobb gőzzel, az összeszerelés azonban kézzel zajlott Zuffenhausenben. Végül kevesebb mint 3000 darab hagyta el az üzemet a 315 lóerős, 2,2 literes, öthengeres turbómotorral szerelt összkerekes sportkombiból, mely 4,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre.

Porsche 911 Carrera RS (1992)

Nem újdonság a Porsche-palettán az RS jelzés, a képen épp a 964-es Carrera RS pózol, mely hátsókerék-hajtású és kidobtak belőle pár felesleges alkatrészt, hogy könnyebb legyen. 3,6 literes, léghűtéses boxermotorja 260 lóerős, mellé 314 Nm nyomaték társul. 5,2 másodperc a 100-as sprint, végsebessége 262 km/óra.