Menthető, de távolról sem szép állapotú Integra volt a legutóbb, amikor még rá lehetett ismerni, így aztán a tulajdonosnak biztos nem fájt annyira a szíve, boldogan tolta be a Krowrx műhelyébe a gépet, hogy vetkőztessék le. Számos autóval megcsinálták már a Mazda MX-5-től egészen az E39-es 5-ös BMW-ig ezt az igazán radikális átalakítást. A végeredmény igazán látványos, a receptje pedig borzasztóan egyszerű.

Nem kell hozzá más, mint mindent ledobni a padlólemezről, a túlnyúlásokat levágni, csupán azt meghagyni, ami a motort és a futóművet tartja, majd csővázat hegeszteni a bódé helyére. Az autó ugyan csupán 140 lóerős, de az új súlya hangyányit kevesebb 500 kilogrammnál, ami azért jelentős változás. Ahogyan az is, hogy így az elsőkerék-hajtású autó súlyelosztása is jelentősen eltolódott.

Persze az alapvető komfortról le kell mondani, hiszen nincs zajszigetelés, sem szélvédő, az ülések sem éppen a pihe-puha fajtából valóak, beszállni csak a mászókán keresztül lehet, de egy egészen más élményt nyújt ilyen formában az autó: