Rendezte az élet, helyszín a pesti aszfalt. Főszerepben egy öreg, felső kategóriás Mercedes S-osztály, friss rendszámmal, önérzetes sofőrrel, valamint a jogai teljes tudatában tekerő, videós veterán kerékpáros, Errorkahun.

Tőle megszoktuk már a megosztó, vitát generáló helyzetekbe való beleállást, és ez most sincs másként. Mivel a beágyazásnál nem jelenik meg, így idemásoltuk a videó kísérőszövegét.

“Látom sokak értelmi képességét meghaladja a dolog, ezért kiemelem ide: a tükör nem lett leverve, csak hozzáértem (nem csaptam, rálegyeztem), és kb. magától behajlott. Semmi baja nem lett, visszahajtotta, ment tovább. Senkit sem fog törött tükör miatt elgázolni, és a többi baromságelméletet is hagyjuk. Direkt hosszabbra hagytam, hogy látszódjon, hogy hogy csináltam a dugót, de nagyon, és utána pedig szándékosan kerestem a bajt azzal, hogy nem foglaltam sávot, hanem mivel éreztem, hogy szellősebben jönnek, hagytam, hogy haladhassanak.

A KRESZ-vizsgázott, képzett, profi, jogosítványos sofőr szabálysértései: -duda (erre jó eséllyel nem számolnak semmit, de ettől még szabálytalan) -centizés (normál esetben 40-50k, de itt nem csak szabálysértés volt) -narancssárgasőtféligpiros (50k) Bűncselekmény, ami pont akkor évül el, amikor az, hogy felteszem ide, de azért hajrá jogvédők: -duda+némi rámhúzásos centizés = közúti veszélyeztetés.”