Az Audi A8 első generációját 1994 és 2003 között gyártották. 1993-ban leplezték le az Audi Space Frame koncepciót a Frankfurti Autószalonon, ami már tulajdonképpen a kész A8-ast mutatta meg krómruhában, a következő évben már gyártani is kezdték a szériaváltozatot. Ez volt az első összkerekes szériaautó ESP-vel és első, valamint hátsó oldallégzsákokkal, így összesen hat lufi óvta a fedélzeten utazókat.

A nap hirdetése ezúttal ez a narancssárgára tuningolt Audi A8 1

Az alapváltozat motorja kezdetben a 2,8 literes, 174 lóerős V6-os volt, amit később 193 lóerőre húztak, aztán sorra jöttek az erősebb benzines blokkok, ilyen volt a 3,7 literes, 260 lóerős V8-as, a legendás 4,2 literes 300 lóerős változat, ami a fotókon látható használt autóban is van, de ne felejtsük ki a modellpaletta csúcsát se, a hatliteres, W12-es erőforrást, ami 420 lóerőt biztosított a német limuzinnak. És ott volt még az S8 340, majd 360 lóerővel, és a 2,5 TDI, majd a 3,3 TDI, hogy a dízel vonalat se hagyjuk ki.

A nap hirdetése ezúttal ez a narancssárgára tuningolt Audi A8 2

Ez a feltűnőre tuningolt példány 2,2 millió ellenében szeretne gazdát cserélni. Az 1996-os modellben állítólag 285 000 kilométer van. A kérdés csak az, hogy ezzel a setuppal megér-e valakinek ennyi pénzt a 4,2-es quattro? A hazai felhozatalban ez az autó jelenleg a legdrágább 1996 és 1999 évjáratra szűrve a D2-es, benzines A8-asok között.

A nap hirdetése ezúttal ez a narancssárgára tuningolt Audi A8 3

A hirdetést itt találod.

Értékeld egy 10-es skálán ezt az Audi A8-ast
2000 szavazat - átlag: 3.42 (10-ből)
Értékeld egy 10-es skálán ezt az Audi A8-ast