Méretek: 4011x1775x1577 mm
Méretek: 4011x1775x1577 mm
Fotó megosztása:
A hűtőmaszk mögött nincs hűtő, fura ez a teli orr
A hűtőmaszk mögött nincs hűtő, fura ez a teli orr
Fotó megosztása:
Barokkos, nehezen emészthető a dizájn
Barokkos, nehezen emészthető a dizájn
Fotó megosztása:
Tengelytáv: 2570 mm
Tengelytáv: 2570 mm
Fotó megosztása:
Saját tömeg: 1345 kg
Saját tömeg: 1345 kg
Fotó megosztása:
Alap gumiméret: 155/70 R 19
Alap gumiméret: 155/70 R 19
Fotó megosztása:
Keret nélküli els ő, nyithatatlan hátsó ablak
Keret nélküli els ő, nyithatatlan hátsó ablak
Fotó megosztása:
Amilyen jópofa, olyan zavaró, mikor egy másik kocsi mellé parkolva kéne kivergődni a kocsiból oldalanként két embernek
Amilyen jópofa, olyan zavaró, mikor egy másik kocsi mellé parkolva kéne kivergődni a kocsiból oldalanként két embernek
Fotó megosztása:
A hátsó ajtó csak az első nyitása után nyitható
A hátsó ajtó csak az első nyitása után nyitható
Fotó megosztása:
Nagyon fura az egész
Nagyon fura az egész
Fotó megosztása:
Gonosz kis szemek az i3 fenekén
Gonosz kis szemek az i3 fenekén
Fotó megosztása:
Óriási fedél alatt lakik a CCS-csatlakozó
Óriási fedél alatt lakik a CCS-csatlakozó
Fotó megosztása:
Szellős, légies a kabin, legalábbis az elülső traktusban
Szellős, légies a kabin, legalábbis az elülső traktusban
Fotó megosztása:
A kétküllős kormány jó fogású, a kormánygombok jól kezelhetők
A kétküllős kormány jó fogású, a kormánygombok jól kezelhetők
Fotó megosztása:
Megszokhatatlan az indítógomb és az irányváltó elhelyezése
Megszokhatatlan az indítógomb és az irányváltó elhelyezése
Fotó megosztása:
Érintőképernyő nélkül is van élet: az i3-ban tökélyre fejlesztett i-Drive-val kezelhetjük a menürendszert
Érintőképernyő nélkül is van élet: az i3-ban tökélyre fejlesztett i-Drive-val kezelhetjük a menürendszert
Fotó megosztása:
A klíma, a hifi kezelése gyorsan megtanulható
A klíma, a hifi kezelése gyorsan megtanulható
Fotó megosztása:
A két ülés között nincs váltókar
A két ülés között nincs váltókar
Fotó megosztása:
Nem áll kézre a belső kilincs sem
Nem áll kézre a belső kilincs sem
Fotó megosztása:
Igényesek az anyagok, jó a minőségérzet
Igényesek az anyagok, jó a minőségérzet
Fotó megosztása:
A filigrán első ülések kényelmesek, hátul viszont nem jó sokáig ülni
A filigrán első ülések kényelmesek, hátul viszont nem jó sokáig ülni
Fotó megosztása:
Nincs könyöklő, nincs szellőző, nincs nyitható ablak, nincs önállóan nyitható ajtó: bababörtön a hátsó traktus
Nincs könyöklő, nincs szellőző, nincs nyitható ablak, nincs önállóan nyitható ajtó: bababörtön a hátsó traktus
Fotó megosztása:
Ötletes a különböző színű kábel 230 voltos és 400 voltos töltéshez
Ötletes a különböző színű kábel 230 voltos és 400 voltos töltéshez
Fotó megosztása:
Együtt lehet vele élni, még szeretni is lehet, de nem igazán jó autó a BMW i3
Együtt lehet vele élni, még szeretni is lehet, de nem igazán jó autó a BMW i3
Fotó megosztása:
Végsebessége 150 km/h, 7,3 másodperc alatt van százon
Végsebessége 150 km/h, 7,3 másodperc alatt van százon
Fotó megosztása: