Méretek: 4341x1804x1693 mm
Méretek: 4341x1804x1693 mm
Fotó megosztása:
A képen egy 4x4-es, dízel, automata klímás, kulcsnélküli nyitás-indításos, körkamerás, navis autó látható, 5,6 milliós listaáron
A képen egy 4x4-es, dízel, automata klímás, kulcsnélküli nyitás-indításos, körkamerás, navis autó látható, 5,6 milliós listaáron
Fotó megosztása:
21 centi a szabad magasság
21 centi a szabad magasság
Fotó megosztása:
A menetjelző LED alapfelszerelés
A menetjelző LED alapfelszerelés
Fotó megosztása:
Ez nagyjából a legdrágább Duster, amit kapni lehet. A metálfény és a terepes kiegészítők feláras tételek
Ez nagyjából a legdrágább Duster, amit kapni lehet. A metálfény és a terepes kiegészítők feláras tételek
Fotó megosztása:
Terepszögek elöl, hátul, középen: 30, 21 és 34 fok
Terepszögek elöl, hátul, középen: 30, 21 és 34 fok
Fotó megosztása:
1500 kiló a maximum vontatható tömeg
1500 kiló a maximum vontatható tömeg
Fotó megosztása:
Hat légzsák jár minden Dusterhez
Hat légzsák jár minden Dusterhez
Fotó megosztása:
A hátsó lámpa nagyon emlékeztet a Jeep Renegade-ére
A hátsó lámpa nagyon emlékeztet a Jeep Renegade-ére
Fotó megosztása:
Még a legeslegnehezebb Duster is kijön 1425 kilóból
Még a legeslegnehezebb Duster is kijön 1425 kilóból
Fotó megosztása:
A műanyag elemek az Adventure Pack felszereltség részei
A műanyag elemek az Adventure Pack felszereltség részei
Fotó megosztása:
Az új Duster belterének legnívósabb pontja a négyküllős multikormány
Az új Duster belterének legnívósabb pontja a négyküllős multikormány
Fotó megosztása:
A régi Dusteren csak két szellőző volt középen, sokkal nagyautósabb a hatás hárommal
A régi Dusteren csak két szellőző volt középen, sokkal nagyautósabb a hatás hárommal
Fotó megosztása:
Az automata klíma konzolja prémiumautókat idéz (Mini, Audi)
Az automata klíma konzolja prémiumautókat idéz (Mini, Audi)
Fotó megosztása:
A műszeregység továbbra is végletesen egyszerű
A műszeregység továbbra is végletesen egyszerű
Fotó megosztása:
Olcsó és jól használható az érintőképernyős HMI a Daciákban
Olcsó és jól használható az érintőképernyős HMI a Daciákban
Fotó megosztása:
Olcsó és jól használható az érintőképernyős HMI a Daciákban
Olcsó és jól használható az érintőképernyős HMI a Daciákban
Fotó megosztása:
Olcsó és jól használható az érintőképernyős HMI a Daciákban
Olcsó és jól használható az érintőképernyős HMI a Daciákban
Fotó megosztása:
A kesztyűtartóban elfér egy A4-es mappa is
A kesztyűtartóban elfér egy A4-es mappa is
Fotó megosztása:
Az új Duster legósdibb pontja: bowdenes fényszórómagasság-állítás, mint az első Loganban
Az új Duster legósdibb pontja: bowdenes fényszórómagasság-állítás, mint az első Loganban
Fotó megosztása:
Nem a szép szőnyeghímzés a fontos ezen a képen, hanem hogy az ajtó alja sajnos nem takar rá a széles küszöbre. A ki-beszállás ruhakoszolódással jár
Nem a szép szőnyeghímzés a fontos ezen a képen, hanem hogy az ajtó alja sajnos nem takar rá a széles küszöbre. A ki-beszállás ruhakoszolódással jár
Fotó megosztása:
Egy kis japán hatás: karral, bowdennel nyílik a tanksapka fedele
Egy kis japán hatás: karral, bowdennel nyílik a tanksapka fedele
Fotó megosztása:
Egyszerű ajtóbelső, az ajtózseben furcsán kicsi a nyílás
Egyszerű ajtóbelső, az ajtózseben furcsán kicsi a nyílás
Fotó megosztása:
Az előző Dusterben mindig megfájdult a derekam hosszú úton, ebben nem
Az előző Dusterben mindig megfájdult a derekam hosszú úton, ebben nem
Fotó megosztása:
Ülésfűtés az új Dusterben
Ülésfűtés az új Dusterben
Fotó megosztása:
Szélesre tárul a hátsó ajtó, könnyű beszállni vagy gyereket-öreget besegíteni hátra
Szélesre tárul a hátsó ajtó, könnyű beszállni vagy gyereket-öreget besegíteni hátra
Fotó megosztása:
Széles pad, osztva dönthető támlákkal, de lehajtható könyöklő nélkül
Széles pad, osztva dönthető támlákkal, de lehajtható könyöklő nélkül
Fotó megosztása:
Egyszerű, kemény műanyag az ötödik ajtó belső burkolata, de bal- és jobbkezeseknek is kézre áll a dupla behúzóval
Egyszerű, kemény műanyag az ötödik ajtó belső burkolata, de bal- és jobbkezeseknek is kézre áll a dupla behúzóval
Fotó megosztása:
A csomagtér még pótkerékkel együtt is 411 liter, de a kalaptartó szintje fölé pakolva fér még bele cucc bőven
A csomagtér még pótkerékkel együtt is 411 liter, de a kalaptartó szintje fölé pakolva fér még bele cucc bőven
Fotó megosztása:
Ha nem is fekszik síkba a ledöntött támla a padlóval, de azért igyekszik
Ha nem is fekszik síkba a ledöntött támla a padlóval, de azért igyekszik
Fotó megosztása:
A teljes méretű pótkerék felára 25 ezer forint
A teljes méretű pótkerék felára 25 ezer forint
Fotó megosztása:
Két teleszkóp tartja meg a fedelet, amíg ráásítunk az unalomig ismert 1.5dCi-re
Két teleszkóp tartja meg a fedelet, amíg ráásítunk az unalomig ismert 1.5dCi-re
Fotó megosztása:
Gyakran kell nyitogatni, ha sokat sztrádázunk. A Duster 6 liter körül eszik, de csak amíg fel nem megyünk a pályára. A teljes tesztátlag kb. fele autópályával 7,1 literre jött ki, ami még a 4x4 mellett is elég sok egy ekkora kocsitól, dízellel
Gyakran kell nyitogatni, ha sokat sztrádázunk. A Duster 6 liter körül eszik, de csak amíg fel nem megyünk a pályára. A teljes tesztátlag kb. fele autópályával 7,1 literre jött ki, ami még a 4x4 mellett is elég sok egy ekkora kocsitól, dízellel
Fotó megosztása: